Business Storytelling Workshop
„Jak si během pěti minut získat a udržet pozornost publika?”
To byla jen část workshopu Business Storytelling s Václav Strnadel ze společnosti AZTEKA.
Ticho, big idea a mnoho dalších poznatků nám otevřelo nový pohled na umění vyprávění příběhů. Během workshopu jsme analyzovali samotný Vaškův projev a uvědomili si význam těchto prvků ve světě storytellingu. Workshop nebyl jen o teorii; praktická cvičení i se story cubes nám umožnila aplikovat získané znalosti na reálné situace – jak mít poutavou prezentaci SKOKu nebo jak úspěšně prosadit návrh vedení školy.
A otázka „Chcete, abych upustil moudro?” vždy naplnila místnost napětím a očekáváním.
Vašku Strnadelovi velice děkujeme za tuto obohacující zkušenost. Vážíme si tvého osobního přístupu a nadšení, se kterým jsi nás provedl. Těšíme se na další setkání, kde budeme moci ještě více prohloubit naše dovednosti.