Spolupráce se Škoda Auto

Věděli jste, že SKOK opět působí i mimo univerzitní půdu? Tentokrát se jedná o spolupráci s automobilkou ŠKODA AUTO ČR, a.s., která probíhá už od března 2015. SKOKani se konkrétně zapojili hned do dvou projektů.
14233643_10207295828530319_295396667_o
Prvním z nich je ŠKODA Pricing, v rámci kterého si čtyři naši členové vyzkoušeli své marketingové a ekonomické znalosti a zaměřili se na komplexní pricing studii, která zahrnovala například výzkum zákaznického vnímání ceny v prodeji nových vozů nebo analýzu kritérií, dle kterých se zákazníci při koupi auta rozhodují.
14247763_10207295813049932_209317182_o

Druhým projektem je vytvoření konceptu sdílených automobilů (tzv. carsharing). SKOKani se ve spolupráci s ČVUT a ČZU podílejí na vývoji této v ČR téměř nové služby, jejíž potenciál spolu s kolegy našli především ve vytvoření studentské komunity, která bude carsharing v Praze rozvíjet a auta mezi sebou sdílet. Díky tomuto projektu si mohli vyzkoušet například tvorbu strategického marketingového plánu, vypracování analýzy tuzemského i zahraničního trhu a své ekonomické znalosti poté využili i v rámci vypracování finanční analýzy. Mimo to své závěry prezentovali hlavnímu řediteli strategie Škoda auto pro svět Christianu Cahn von Seelen, který přijel z Německa, a řediteli ŠKODA AUTO ČR, a.s. Ing. Lubošovi Vlčkovi.

Největšími pozitivy této spolupráce je tedy další rozšíření znalostí a dovedností SKOKanů a právě naplnění vize SKOKu, jímž je propojení univerzitní a business sféry, a v tomto případě navíc i propojení univerzit mezi sebou navzájem.
14303773_10207295786249262_1744022603_o